Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.08.2014 18:39 - Властелинът
Автор: bezimena Категория: Изкуство   
Прочетен: 255 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 22.08.2014 18:40


Нужни са само три неща, за да бъдеш властелин – войска, пари и медия. Разбира се едно е да се сдобиеш с властта, а друго е да я задържиш. Глупак е този, който не съзира разликата. Неговата съдба често е кървава, а причината е наивност, честност, илюзии на ума, които не ти позволят да завършиш своята метаморфоза във властелин.

Ако пък ти не си от тези, значи имаш шанс да преживееш своето преображение. Тогава имаш нужда от мен, трафикантът на оръжия. Сигурно моята слава ме е изпреварила, че съм дявола. Сладко определение и наивно. Ако вярваш в това значи те надцених. Да аз продавам оръжия може би дори смърт.

 Отиди на улицата и попитай случайни граждани какво мислят за оръжието. Вероятно повечето ще ти кажат, че то убива. Но ако ги попиташ колко от тях имат оръжия половината с гордост ще признаят, че държат револвера си в чекмеджето в случай на самоотбрана. Пълни глупости. Не оръжията убиват, а човекът зад тях. Не за самозащита сме си закупили пистолет. Не, причината е друга. Той ти дава сила, той ти дарява власт над живота и смъртта. Мисълта, че имаш средство, с което да отнемеш живот за секунди те плаши. Но от какво всъщност те е страх – от това, че смъртта може да бъде толкова лесно предизвикана или от това, че ако опиташ може да ти хареса. Може да се почувстваш като властелин, като бог.

Аз съм ти нужен. Но не аз не правя това, не служа на тирани заради нуждата или заради парите. Аз съм просто творение на своето време, а може би и на самата човешка природа. Лесно е да кажете, че аз съм дяволът, причината за всичките ви проблеми. Но ако не бяхте вие аз нямаше да съм тук, нямаше да имам работа.  Аз знам какъв съм, но дали вие съзнавате кои сте?

Така, че решавай. Ще работим ли заедно?   




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: bezimena
Категория: Изкуство
Прочетен: 22830
Постинги: 35
Коментари: 5
Гласове: 48
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930